Deletedmom289 Kizlar iyi geceler.ben biseyi cok merak ediyorum acaba benim kizimdami sorun var diye.bebegim aksam olduktaj sonra surekli uyuyor sadece acikinca uyaniyor emerken tekrar uyuyor..bazen uyandiramiyorum normalmi bu durum 45 gunluk
Babybeste Deletedmom289 benim bebeğimde o sıralarda öyleydi doğumdan itibaren yani. Şuan 3 aylık tamamen aynı diyemem ama midesi genişlediği için sanırım sık uyanıyor geceleri. Gündüz uykusu normal 1-3 saat yatıyor yani maksimum. Geceleri de 12 den 8 e kadar yatıyor ama 3 kere uyanıyor ilk uyanmasında yanıma alıp emziriyorum emzirerek geri uyutuyorum. 0-40 günlükken gece kesintisiz uyuyordu. Sarılığı olmadığı sürrce uyandırma dedi doktor acıkınca uyanır demişti. Bende hiç kendim uyandırmadım açıkçası
Deletedmom289 Deletedmom280 2 yada 3 saate bir uyaniyor.bazen 4 yada 5 saat uyuyor emerken tekrar uyuyor.gunduzde degisiyo bazen hic uyumuyo bazen az bazende iyi uyuyor.ay kafayi yiycem ya.cokmu takinti yapiyrm acaba.