SevimliHayaletCasper Elmaları mi güzelce yıkayıp dilimledim. Kavanoza koydum kavanozun dibine nohut attım tabi ilk.. sonra kaya tuzu , şeker ,ev yapımı sirke koydum ve üzerine hazır içme suyu koyup üzerine tülbentle kapadım karanlık bir yere koydum. Hergun tahta kaşıkla elmalar dibe çökene kadar karıştırdım. Ama sonrası küf degil ama kef oldu temizledim bir kaç kez ama anası oluşmuyor.