denizkuss biri 5,5 yaş biri 4,5 aylık iki oğlana sahibim ilk 3 ay çok zordu alerjik bi bebek hala diyetteyim ama alıştım artık ve bebeğimin gazı vs bitti şükür o kadar huysuz değil büyük oğlumda okula başladı onun beslenmesiydi getir götür baya hızlı geçiyor günler bazen zor bazen kolay çoğunlukla zor ama güzel artık alıştım kabullendim kabullendik hal eşimle ah şimdi büyük okulda olacak biz takılırdık hayalleri kurarak yaşasakta ufaklığın bi gülüşü aman iyi ki de olmuş diyoruz eve bir curcuna oldu kendisi biraz daha ayaklansa abisiyle daha çok paylaşımda olacak biraz daha eğlenceli olacak şimdi bile abici diyorum kapıya bakıyor inanır mısın daha kaç aylıksın sen nerden biliyorsun dimi 🥹 şimdiden abisine aşık diyebilirim gözlerinin içi gülüyor onu görünce. Ve büyük oğlumda abi olunca değişti daha olgunlaştı sakinledi daha mutlu artık eve gelince yalnız kalıp çok sıkılıyordu hep bizle beraber bizimde yoruyordu bizde ona artık yetmemeye başladık ev soğuk soğuk oluyordu o bi yanda ben bi yanda hesabı şimdi zaman su gibi akıyor ben son bir ayı anlayamadım bile ❤️🥹