Bebeğim 8 buçuk aylık anne sütü yok mama ile besleniyor geceleri uyumadan önce akşam 8-9 gibi kaşık maması veriyorum ve bidaha sabaha kadar uyuyor yani sabah 6-7 kadar mama istemiyor versem bile içmiyor sıkıntı olurmu acaba yoksa artık normalmi bu durum