Mugekatlasb yok canım ayın 30 unda gitcem 8 haftalık olmuş olucak anca randevu alabildim beta değerimde 409 dan 2 gün sonra 800 küsürlerde çıktı sağlıklı ilerliyor diye daha kan vermedim düşük önleyici progestan coraspin ve vitamin kullanarak devam ediyorum ilk gebeliğimdeki gibi 🙏🏻