1mom1 İsilik mi acaba anlamadım ya da opmeden mi oluyor ,guzunfe üç gündür var bı tarafından geçiyor diğer tarafında çıkıyor,memelerinin arasında da sivilce gibi bı kaç tane çıkmış nedir bunlar sizce
neanladinyurdagull 1mom1 sağlıcakla büyüsün inşallah öpmektendr olabilir tabiki bir süre takip edin ama bebişler küçükken genelde olabiliyor böyle isilikler.Benim çocuğumda duş sonrası çıkıyordu ortaya fark ettim ki Dalin şampuanı yapıyor.Uni baby kullanmaya başladım düzeldi
Aslihn_dmrts10 1mom1 sütün yaglıysa olabiliyor bu şekilde bebegin suratında. Elinle bastırıp kontrol et bastırınca beyazlıyorsa geçicek birşey kalmıycak demektir. Bebeğinin tenine hiç birşey kullanma kendi sütünden sür geçer.
1mom1 neanladinyurdagull bir de alerjiden korkuyorum,alerji olma durumu olabilir mi kakasinda sıkıntı yok ama yüzünde bunlar olunca acaba alerji de olabilir mi diye düşündüm
1mom1 neanladinyurdagull ben doğduğundan beri yeşil sabun kullanıyorum bı sıkıntı olmadı çok şükür,peki ne kullanabilirim bunlar için hametan sür diyen oldu sürüyorum sonra oralar kızarıyor bir iki dk yüze sürmek de istemiyorum tabi
26merve26 1mom1 benim eşimde oğlumu sevdiğinde böyle oluyor sakal yapıyor herhalde sönüyor hemen bi kaç saate
esma52 Bebeğim 1 aylık ilk haftalarda vardı sürekli farklı yerlerde çıkıyordu ama şu an geçti çok nadir bir iki tane çıkıyor
laura_ Benimde oğlumun yüzünde vsr kaç gündür ve benimde göğsümde çıkmış aynısı isilik büyğk ihtimal doktora gidinve sorucam