melek2324 Hanımlar bebeğim 13 aylıkken işe başlamayı planlıyorum. Şu an ücretsiz izindeyim. Devlet memuruyum. Bebeğim şuan 10 aylık. Bakıcı ücretleri özellikle samsun civarı güncel bilgisi olan yazabilir mi
derin0_ melek2324 bence kimseye güvenmeyın yada kamera koyup bakıcı arayın kreşe de verebılırsınız aynı ucrete
melek2324 derin0_ kreşler genelde 3-6 Yaş arası sanırım araştırınca bulınur sanıyorum daha küçük alan yerler de ama bilmiyorum kafam çok karışık