Arkadaslar bugun aldik mamayi eve geldim bebegime vermek icin hazirladim sonra tadina bakayim dedim acayip aci bir tadi var sonra aradan 5 dk gecti dokmedim kokusuna baktim bozulmus gibi eksi bir kokusu vardi mama kullananlar bu mama boylemi yoksa iade edeyim mi??