berentt canım benim kızım 2021 Ekim doğumlu , covid dönemiydi . Doğumdan sonra 16. Gün covid oldu , direk polk sokmak istemedim acildi kim vs her neyse hiç muhatap bulamadım ulaşamadım , kontrol muaynesi vs çok detaylı değildi birisi bayan diğerleri erkekti. Kendim de sağlık çalışanıyım Suat bey o zaman muayenehanesi vardı o halde oraya kabul etti asla unutmam. Şimdi doruğa geçti , diğer önerim Erdoğan yüzkollar olur. Kendi muaynesi var, ikimde de özel sigorta var .