Halime13 albaayrk evet 4-5 aylıkken neobebek in aynalı kitaplarıyla falan başladım hergün 1 kitap okumaya ya da resimli kitapları inceletmeye gayret ediyorum
Zlm albaayrk 4 aylikken başlamıştım 3 yaşında şimdi hala okurum bazen kendiside açıp kitaplara falan bakar özellikle hareketli ve cırt cırtlı olanlar onu bayağı oyaliyo