Kızımın saçlarını kestik çok az bölge bölge çıkıyordu bu sefer sıfıra vurduk komşumun tavsiyesi ile tren yoldan bade natural biberiye suyu kullandın aabah akşam yumuşak yarağına sıkıp kafasına sürdüm 1.5 ay oldu ve saçları çok güzel uzamaya başladı tavsiye ederim