Uygulamada açtığım ilk ve son post olacak, çünkü uygulamayı sileceğim.
Yıllardır Instagram kullanmıyorum, sadece tiktok yüklemiştim Filistin savaşındaki videoları o bebekleri görünce içim acıdı onu da sildim, şuan Sadece WhatsApp kullanıyorum.
Haberleri asla izlemiyorum eskiden saçma sapan boş haberler yaparlardı ama şuan savaş haberleri oluyor diye, görünce çok üzülüyorum, ve ne yazık ki dua etmekten başka birşey yapamıyorum.
Burcumdan dolayı ağlıyordum hep o insanlar için, gece gözlerimi kapatıp uyuyacağım zaman gözlerimin önüne geliyor görüntüler ve uyuyamıyor ağlaya ağlaya dua ediyordum o insanlar için.
Hiç bir sosyal medya uygulaması kullanmadığım halde buraya sadece çocuğum hakkında benimle aynı durumda olan insanların postlarını okumak, yardım edebileceğim, bilgimin olduğu bir durumda yorum yapmak için kullanıyorum.
Ama savaş hakkında açtığınız postlar çok gereksiz, çünkü çoğunuz sosyal medya kullanan insanlarsınız, mutlaka haber izliyorsunuz açtığınız postalardan anladığım kadarıyla, ve hep olumsuz kötü konuşuyorsunuz tamam iyi bir şey değil savaş umarım bütün dünyada biter, ama bu postları açan insanlar aşırı karamsar, yorum yapanlar da. Sadece bir arkadaş buraya post açarak insanları saçma sapan korkuttugunuzu böyle yaparak hiç bir şey elde edemeyeceğiniz gibi bir kaç yorum yapmış, ona katılıyorum, yorumunu da beğendim zaten.
Her neyse kötü düşünüp, kötü konuşup, kötüyü çağırıyorsunuz.
Şuan yapabileceğiniz tek şey dua etmek, çünkü şuan ortada savaş yok. Ki inşallah olmaz ve bütün dünyada biter. Fazla karamsarsınız, iyi düşünün, dua edin.
Uygulamayı siliyorum, boşuna yorum yaparak yormayın kendinizi. Sağlıkla kalın..