yilmazaslann Kızlar merhaba, oğlum 2 ay 18 günlük. Anne sütü yetersiz kaldığı için formül mama ile destekliyorum. Şu an Sma Optipro kullanıyoruz, ama çoğu zaman içmiyor. Mama önerileriniz var mı?
Efnans_Mom yilmazaslann 7,5 aylık şuan hastanede sütüm gelmediği için Aptamil vermişlerdi. 2,5 ayda da emmeyi tamamen bıraktı zaten doğduğu günden beri mama destekli gidiyorduk. Aptamil kullandım doğduğundan beri değiştirmedim. Öyle kilo yapıp şişirmedi. Gaz sorunu hiç olmadı bebekle alakalı da olabilir tabi. Ama memnunum ben
mondecaidensecmeler yilmazaslann sma optipro kullanmıştık sindirimi en kolay ve gaz yapmayan mama tadını sevmemis olabilir
defnegynk yilmazaslann oğlum doğduğunda hastanede sma optipro vermişlerdi. 18 aylık şu an bu zamana kadar onu kullandık. Ama şimdi içeriğinde değişiklik yapmışlar pek sevemedi. Kokusu da farklı içince çok gaz yapıyor. Aslında herkes bi önceki içerikten memnun değişmiş kabız ve gaz sorunu oluştu diye şikayetleri varmış. Ama bize iyi gelmişti. Şimdi bi kaç kutu var ama bende hipp i denemek istiyorum. Doktorumuz bi kere tek kullanımlık evolvia vermişti beğenmemişti. Bebekler için en yararlı olan içeriği keçi sütlü olanlarmış. Ama onları her yerde bulmanız zor o neden hipp yada sma tercih edebilirsiniz. Hipokrat bisküvisini falan severek yiyor o nedenle bende onu deneyeceğim.
ilay-mom Hipp organik anne sütüne yakın diye hastaneden önermişlerdi bebeğim sevdi bir sorun yaşamadık 🌸
eozlem Biz de 42 günlüğüz. 38. haftada 34 ile uyumlu doğduk, biraz geriden geliyoruz. Bu hafta mamaya başladık 36 günde 600 gram aldığı için. Bebelac Gold aldım çok şükür gaz sorunu yaşatmadı. Kilo artışı için de epey önerilmiş burada.
yilmazaslann Efnans_Mom Bu gün aptamil verdim, 1 buçuk saattir gaz sancısından duramıyoruz. Çığlık kıyamet. Aptamil bize yaramadı 👎🏻
rana0234 Sma optipro kullandık mama biter bitmez bebeğim kıyameti koparıyor çok ağlıyordu.Mamayi değiştirip Bebelac gold aldım eskiye göre daha iyi
yilmazaslann rana0234 bu sorun bizdede var ben doymadığı için ağladığını düşünmüştüm zaten çok gazlı bir bebek
birbebee yilmazaslann bebelac gold kullanıyorum ben hipp ,aptamil,sma,golden goat ,hero baby hepsini kullandım çeşitlerini de kullandım bebelac gold en iyi gelen oldu
birbebee yilmazaslann hipp kesinlikle anne sutu alamayan bebislere gaz kolik reflü gibi sorunlar olmuyor
inci33 Golden goat deneyebilirsiniz bence çok güzel bütün mamaları denedik bize iyi gelmedi gaz yaptı golden çok iyi geldi zaten yapınca kokusundan bile anlaşılıyor diğer mamaların kokusu kötüydü golden bildiğiniz keçi sütü kokuyor