kubrace Emziren anneler doğum kontrol hapı olarak Sadece progesteron içeren hap kullanılmalıymış hangisi bilen var mı? Doktora mı yazdırılmalı?
mavipapatya1 kubrace emzirirken zlynda vermişlerdi bana ve doktor yazmıyor bunları sadece ismini söylüyor kendin ücretli alıyorsun