Kizlar oğlum 10 aylik alerjik bir bebekti ama şuan alerjisi yok . Bugüne kadar anne sutu ve ek gida aldı. Kg çok değil. Ilk kez mama verecegim ve Golden goat mamayi geceleri 30 60 cc vermeye çalışıyorum içmiyor. İçerisine vanilya ekledim uyurkn bile içmiyor. Ek gida da çok yemiyor 10 gündür. Mamayi nasıl icirebilirm.(normalde biberonla sorun yaşamıyoruz mama icmiyor)