Kızlar ağustos ortası aldım alalı 2 Ay bile olmadı bir kez görümcemin nikah eğlencesine 2-3 saat giydim başka yerde kullanmayacağım için satıyorum o kadar hoş bir elbise ki duruşu feln şalıyla gönderim sağlarım ben 1400 TL ye aldım .
800 TL ye vermeyi düşünüyorum
1 beden 36-38
