3 gün önce sünnet oldu oğlum 5 ay 19 gün. İğnede biraz ağladı sonra ayakları ve kollarını tuttuğumuz için çok ağladı maalesef. Doktorlar bile şaşırdı bu ne inat ne hırs diye. Ben hissediyor diye korktum hatta doktor mümkün değil hissetmesi dedi, ayaklarını bıraktığımız an susacak dedi öyle de oldu. İnşallah güzel ve kolaylıkla geçer 🙏🏻