kelebegiminannesiyim 14 ay 15 günlük kızımın üzerine çay bardağından çay döküldü. Çok şükür ki 1. Derece yanık. Başına gelen var mı çabuk iyileşmesi için vir şeyler yaptınız mı?
Akkuzum kelebegiminannesiyim eline dökülmüştü doktorun verdiği kremi kullanıyordum bir de yanık yer kuruyunca kantaron yağı sürüyordum
bisakinol kelebegiminannesiyim yanık izi kalmaması için garanti bi tarif var internette bulursunuz yumurtanın sarısını baya yakıyorsunuz evde yapılmıyor bu dışarda ateşte yapmanız lazım iyice yaktıktan sonra bir yağ çıkıyor içinden o Yağı süreceksiniz en derin yanıklara bile iyi gelen bişey ve asla iz kalmıyormuş yanık için yumurta sarısı yazın Google ye
kader539_ kelebegiminannesiyim geçmiş olsun. Kızımın 3.dereve derin yandı .şu an orası buruşuk katman şeklinde et izi kaldı .ameliyatla kazıcaklardı küçük diye izin vermedim büyünce inş yaptırırız diye .kesinlikle madecassol silverdin furacin bu 3nü karıştırıp düzenli sür çookk iyi geliyor bizim 3.derece olmasknra rağmen sıçradığı yerlerde iz kalmadan geçti maşallah sadece yandığın kendisi iz kaldı silverdin iz için birebir
kelebegiminannesiyim Akkuzum kantaronu biz de bugün sorduk. Dediğiniz gibi kurumaya başlayınca kullanabilirsiniz dedi. Ama ben psikolojik olarak dokunmaya bile korkuyorum
bsmnl bisakinol bu tarifi bir kaç postta daha okudum ay okurken bile korkuyorum nedense canım taa derinden acıyor 😓
kelebegiminannesiyim kader539_ bize de 3 kremi verdiler. İlk 3 gün pansumana gelin dedikleri için biz kullanmıyoruz. Pansumandan sonra sarıyorlar çünkü
Akkuzum kelebegiminannesiyim geçmiş olsun hemen iyileşir inşallah 😊 ben de görünce içim gidiyordu yanık kremi kullanıyor musunuz
kelebegiminannesiyim Rumiersn doktor onun için henüz erken olduğunu söyledi bugün. Kurumaya başlayınca kullanabilirsiniz dedi
kelebegiminannesiyim Akkuzum 3 krem verdi doktorumuz her gün pansumana götürüyoruz o kremleri sürüyorlar
Mammamiaa kelebegiminannesiyim merhaba Sığla ağacı yağı var. Ben Marmariste almıştım yanıklara birebir bi doktora danışın dilerseniz