laura_ sterimarı istediğin kadar kullan. Serum fizyolojikten tek farkı sadece basınçlı püskürtmesi. Sadece bebeğin küçük uzun basılı tutma 1 saniye kadar bas öne doğru yatır pat pat. Aynı şekilde diğer burun deliğine uygula pat pat. Sonra zaten hapşırır ya da burnu akar. Hemen kucağına alır aspiratör ile çekersin mis gibi açılır. Bide tavsiye olarak eğer yoksa oda nemlendiren difüzör cihazı edinebilirsin çok faydası olur. Önün kış rahat edersin burnu çok tıkanmaz. Nebulizatör de tavsiye ederim içine serumu koyup yüzüne doğru uygularsın yine bebiş rahat eder.