Merhabalar kızlar🌸
Biz evde televizyonun olduğu odada bile oturmayız, eşimde bende hiç açmayız, izlediğimiz takip ettiğimiz hiçbir şey yok. Ama telefon maalesef ki çoğunlukla elimizde.
Kızım 14 aylık, bu zamana kadar telefondan hiçbir şey izletmemiştim taa ki hastanede yatışımız olana kadar. 1 hafta hastanede yattı kızım, orada aynı odada kaldığımız diğer çocuk(9 aylık) sürekli izliyordu, hem ondan gördü hem de iğneden vs çok ağlıyordu çok korkuyordu, hiçbir şey yemiyordu, bende çizgifilm değilde eğitici müzikler açtım hep yemek yedirirken 5-10 dk .
Şuan evde de yemek yedirirken ilaç vereceğim zaman vs bazen açıyorum, bazen 5 dk, bazen 10 dk-15 dk
Sizce fazla mı ? Bir sakıncası olur mu bu sürelerin