Oğlum kök dişlerini çıkartıyor 3 gündür ateş ishal hiç bitmedi hala devam ediyor iştah 0 ne yapacağım bilmiyorum hiçbir şey yiyip içmiyor sadece anne sütü içiyor sürekli ishal olduğu için altına yapıyor poposu* kızardı artık yara oldu bu dönemi nasıl atlatacağız bilmiyorum nasıl işten açabilirim lütfen fikir verin üç gündür çok yoruldum artık her gece Ateş ateş düşürücüde fayda etmiyor artık ayak altına limon koydum limon ateşini kesti şu an ateşi yok ama iştahı yok işte onu nasıl açabilirim ağzına ne koyuyorsam kendini kusturuyor boğuyor boğuluyormuş gibi yapıyor