berfin_26 Kızlar 52 günlük kızım da sürekli sanki nefes darlığı oluyor.Biboronla beslerken nefesi gidiyor.Uyurken nefesinden cızırtı gibi bir ses oluyo.Hiriltisi var.Sizde de varmı böyle sıkıntı?
endoplazmikretikulumiste berfin_26 öksürük de varsa bir doktora götürün bronşiolit tarzı bişey olabilir yok ise burun temizliğini aktif olarak düzenli yapın aksi takdirde nefes alması güçleşecektir
Efy Nefes sayısını kontrol edin elinizi karnına koyun 1 dakika içinde kaç kere nefes alıyor sayabilirsiniz eğer 50 üstü olursa sıkıntı var demektir ama yenidoğn bebekler hızlı nefes alır verirler bazen hırıltı normal olabiliyor