semanrr007 Kızlar bebeğim 6 aylık oldu ek gıdaya geçtik günde 6 kez falan büyük çiş yapıyo az az şuan ishal değil sümükümsü şekilde yapıyo zaten. Doktoruma sordum ilk ek gıdada 1 ay normal günde 8 e kadar yapabilir dedi sizde durum nasıldı
1prensesmom semanrr007 bizim 2 günde falan 1 kez kaka yapıyordu benim bildiğim fazla kaka ishal baska doktora mı gösterseniz ?
1prensesmom suheyla92 ek gıdaya geçmiş bebeği bir günde 6 kez kaka yapıyormus doktor normal 8 e kadar yapabilir demiş
semanrr007 suheyla92 1prensesmom bacım bebekle uğraşıyorum başlıktanda anlayabilirdi hanfendi neyse sizlerde durum nasılsı
1prensesmom semanrr007 valla benim bebis 9 aylık olucak ben ek gıdaya geçtiğimde hic bu kadar kaka yapmadı doktor normal demis ama bilmiyorum bana fazla yapıyo gibi geldi
suheyla92 semanrr007 benmki o kadar sik 3 aya kadar yapti sonra gunde 2ye dustu sonra 1e simdi bi gun var bi gun yok seklinde yapiyo 6 aylik bazen hergun yaptigi da oluyo ama bence kotu bisey degil kilo alimi beslenmesi yerindeyse kotu olacağını sanmiyorum
semanrr007 suheyla92 suheyla92 yani doktorum normal bu durum 1 ay kadar devam edebilir dedi ama bana fazla geldi elbette doktordan daha iyi bilemeyiz ama anne yüreği işte içime sinmedi 6. Ayında sizlerin nasıl diye merak ettim inşallah bu durumumuz çok uzun sürmez
suheyla92 semanrr007 tam tersi de cok zor bi kere kabiz oldu cok kotuydu cok cani yandi ikinmaktan mosmor oldu uyuyamıyo bile tam uyucak sanciyla uyaniyo cocuk cikaramadi bi turlu acile gittik gece lavman yaptilar da rahatlari bayildi uyudu cocugum