Hiç korkmayın her çocuk farklı benim kızımda yemiyordu hala gerçi yemiyor işine gelince yiyorlar. Dişi çıktığı zaman işine de gelirse çok güzel ezerek ağzında geveleyerek yiyorlar. Dişten önce asla bir şey yemiyordu şimdi zeytini ısırarak koparıyor bazen de ağzına sürmüyor öğürüyor ilk defa yiyormuş gibi 🤷🏻