Arkadaşlar hangi modeli kullanıyorsunuz. Çekim
Gücü ve şarj dayanma süresi nasıl önerirmisiniz. çevremde herkes dyson v12 öneriyor, ama fiyat biraz pahalı tabi Philips’e göre. Çekim gücü ve koltukları iyi süpürmesi vs önemli benim için. Bide halılarda başlık güzel kayıyor mu ileri geri rahat gidiyor mu onu merak ediyorum