Kızlar 3 yaşında bir kızım var ve sürekli okula gitmek istediğini söylüyor her gün çok hevesli ama nasıl olur bilemiyorum çalışıyorum kayınvalidem bakıyor kışın çocuğu götür getir siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında sizin de çocuklarınız çok istekli mi okula gitmek için 🤗