Pirasalipuding Hanımlar bebeğimde boynunda pişik oluyor yüzüde sürekli kuruyup kızarıyor bepantol derma ve baby kullanıyorum ama çok aman aman bi etkisi olmuyor mustelayı denediniz mi sizce napmalıyım
MinikPandam_ Pirasalipuding mustela daha iyi sürülüyor, bepantol daha yağlı ve katı gibi. biz kuruluk için mustela kullanmistik kızımın egzamasini iyilestiriyordu. pişik için Bir ara çok fena olunca tyrosid vermişti doktor ama onun dışında sudokrem de sürüyordum
bskrmzn Pirasalipuding ikisini de kullanıyorum ben o an hangisi elimin altına gelirse ileri pişikte ikisi de hemen etki etmiyor ama bepontal daha etkili içerik bakımındanda mustela daha doğal benim de bebeğimin boynunda ve popsunda ciddi pişik olmuştu doktorum bactroban verdi sabah akşam sür dedi ve ertesi güne hiç bir şey kalmadı çok ileri pişikte elinizin altında bulunmalı bir deneyin
Pirasalipuding askbebegimmbenim acaba mustelanın vücut losyonu yüze sürülür mü eşim yanlış almış doktora gidene kadar kullansam bi sorun olur mu