alisinanneesi Arçelik Imperium Barista EM 3353 Yarı Otomatik
Yarı Otomatik Espresso Makinesi
Bunu aldım
Ama size şöyle söyleyim şimdiki aklım olsa sadece espresso yapan alırdım. Yani süt ekleyen almazdım. Ben çok araştırdım Philipste çok sıcak süt vermiyormuş benim makine de vermiyor. Ben süt kısmını kullanmıyorum. Tabi biraz da tercih meselesi. Ben çayı da kaynar içerim 😂 Espresspyu yapıyorum cezvede deli gibi kaynatıp sütü öyle katıyorum. Ama espresso temizlemesi falan kolay tavsiye ederim. 👌