Merhabalar. Nerdeyse kızım 2 yaşına girekcek. 6 veya 7 aylıkken emmeyi kendi isteğiyle bıraktı. Üstünden çok zaman geçmesine rağmen hala sütüm geliyor. Bununla ilgili kadın doğuma gitmiştim hormonların normal dedi uyarma yapmaman lazım dedi. Ara ara kontrol ediyorum süt tamamen gittimi kesildi mi diye sadece. Çocuk en son 7 aylıkken falan emmişti. Bu durumda olan var mı acaba ?