Safissssss 8 günlükken yüksek sarılık değeri (24) çıktı. Doktor kan değişimi gerekebilir diye sevk etti.Allah A şükür ona gerek kalmadan fototerapi ile düştü, 3 aylık olunca nöroloji kontrolü var inşallah herşey iyi çıkar, başına gelen varmı, siz naptınıx