Hayatgaripmis manuel alsanız daha iyi olur. O konuşanlara itibar etmeyin. 🤣 yani otomatik ehliyeti alan biri mecbur kalınca manuel kullanamaz ama manuel ehliyetli biri otomatik de kullanır. Manuel alırsanız 2 ehliyet alırsınız gibi düşünün🤣 bende çok stop ettiriyordum korkmayın ilk başlar için normal, ayrıca hocanın anlatımı ve sürdürüşüyle o stoplar baya baya azalıyor zaten sınavda da stop hakkınız var 2 defaya izin veriliyor. Ben ehliyeti alalı 6 yıl oldu eşim arabayı bu yıl aktif kullandırdı ve çok pişman oldum önceden neden kullanmamışım diye çok çok büyük kolaylık ki ben büyük bir şehirde yaşıyorum ve trafiği iğrenç 🤣