Ben tek çocuğum benim fikrim bence çok kötü bir durum aileme kızgınım. Hep arkadaşlarımın kardeşleri ablaları var dertleşiyorlar ben hep kendime arkadaş arıyorum kuzenlerim tabiki var ama kuzen kardeş değildir anne baba Farklı dert Farklı çok isterdim ablam abim kardeşlerim olsun hayatta tek başımayım oğlumun ne dayısı ne teyzesi var eşim çok kardeş 10 kardeşler bir araya gelip gülüp eğleniyorlar bende dımdızlağım kıskanmıyor değilim onları