Sedas00 2 buçuk yaşında dün farkettim acıyor diyor fakat içe doğru değil tek dudak dışa doğru yapışmış yarıya kadar bu şekilde olan var mı nasıl yol izlemeliyim
Serap-asel Sedas00 korkmana gerek yok doktora götür krem vermıslerdı benim kızıma gectı ama senınkının yakışıklısı derecesını bulmuyorum ama bence götür bı doktora
gmz1991 Sedas00 merhaba umarım mesajımı görürsünüz. Benim bebeğimin de iç dudaklar yana yapışmış sizde durum düzeldi mi müdahale edildi mi
Sedas00 Serap-asel arkadaşımın kızı da olmuştu delik tamamen kapanmış hatta onun pişik kremi vermiş bunu sür zeytinyağı sür masaj yaparak nemlendir demiş kendiliğinden açılmış bizimki dudağa yapışmış o yüzden sormak istedim
Sedas00 Serap-asel arkadaşımın kızı da olmuştu delik tamamen kapanmış hatta onun pişik kremi vermiş bunu sür zeytinyağı sür masaj yaparak nemlendir demiş kendiliğinden açılmış bizimki dudağa yapışmış o yüzden sormak istedim