V15 kullanıyorum
V12 görümceme anneler gününde aldık.
Phılıps 9000 annem kullanıyor.
Artı olarak 9000 silme yapıyor o özelliği var bir tık ağır ama güzel süpürge yalan söylemicem alınabilir o paraya da kıyılır anneme gittiğim de özellikle ben kullanıyorum hoşuma gidiyor
Görümcemde de öyle v12 gider gelir kullanırım oda güzel sadece haznesi küçük geliyor çok hafif sadece ön tarafta açma kapama var
Benim v15 tetikli biraz da ağır yani dyson phılıps hangisini seçersen seç çok güzel