demettt333 Ya ben dolveni ateş düşürücü diye bilirim. Fakat doktor bugün soğuk algınlığı amacıyla yazdı hiç duymamıştım . Siz bu amaçla kullandınız mı
domatesguzeli demettt333 yani bazı doktorlar boğaz akıntısına iyi geldiğini aöylüyor ama reçetede ağrı kesici ateş düşürücü yazıyor mesela alerji ilacı verdi bizede doktor öksürüyor diye balgamlı öksürüğü var zaditen ismi ama uyku yaptığı için almadım
Alerjikrinit demettt333 şöyle ibuprofen dedikleri bir madde var o mesela iburaminde de var. Doktor bana iburamin kullanırken dolven kullanılmaz demişti
Meri-Mel domatesguzeli Zatiden herkese aynı etkiyi yapmıyor bence benim kuzuma hiç uyku yapmadı mesela 😬
domatesguzeli Meri-Mel valla bende uyku yapar diye başka bişey yazdırdım ya ama zaten alerji şurubuyla balgamlı öksürük ne alaka dedim birazda ondan almadım dpktorları sorgular olduk 😂😂
jap domatesguzeli öksürüğü hafifletmesi için yazmıştır. Alerjik durumlarda da öksürük olur ya. Ama balgamı da öksürerek atması gerekiyo, öksürüğü baskılarsan balgamı atamaz. Arap saçına döndü😂
domatesguzeli zeyneple ay alayım ozaman ya gece fıkır fıkır burnu burun spreyi verdi ama işe yaramadı onu alayım ozaman teşekkür ederim 💙
domatesguzeli jap valla ya ben iyisimi alıp içireyim zaten max 5 gün kullanabiliyor diye biliyorum öylemi
Dtkubra Zaditen alerji şurubu ama geniz akıntısında da yazıyo doktorlar çocuk gece rahat etsin yatış pozisyonunda akıntı olmasın öksürük olmasın diye. Benim bebeğimde de hiç uyku yapmadı her hastalandığında yazar doktorumuz