defnevedoruk Kizlar merhaba bir arkadaşım rica etti post açmamı, aranızda burun estetiği olan,olmayı düşünen var mı? Deneyimleriniz nasıldı, hangi ilde hangi fiyata oldunuz? Toparlanma süreci nasıl oluyor? Bu süreç 18 aylık bebekle zor olur mu sizce?
LinaTuba defnevedoruk çevremde olan 2 kişi vardı ikiside çok pişman bu ağrıyı yaşayacağımı bilsem olmazdım diyorlar küçük çocuğu varmış bence bekleyebilir Allah yardımcısı olsun burun çok zor olduğunu duydum
sokaklahmacunuu defnevedoruk kuzenim oldu benim biri yemek yedirdi su icirdi bir sure hep kisiden kisiye degisir belki ama bebegi olana zor olur herhalde ben safra tasi aldirdim 1 ay oldu yuzumde birsey yok sislik yok kanama yok o bile zordu 1 yasindaki oglumla kucaklayamiyorum emziricem dimislerime carliyor yada ellemek istiyor arkadasiniz bunlarida dusunsun bence birine muhtac olmadan devam edebiliyor olsa bile cocuk kucak istermi burnuna dokunmak istermi gece uyanmalari nasil can acisiyla cocugu oyalayabilirmi 😊gecmis olsun simdiden
yagmurkokusu_ defnevedoruk Ben düşünüyorum hatta Ankara’da bir doktorla görüştüm Mamak devlet hastanesin de 16 sında muayene olacağım ve kesin kararlıyım zor olsa da üstesinden geleceğiz.
yasmiiina yagmurkokusu_ doktoru öğrenebilir miyim acaba bu kadar yakınımdaki hastanede böyle iyi doktor olduğunu bilmiyordum😂
yagmurkokusu_ ArvenMom sağol canım benim çok uzun zamandır düşünüyordum olayım mı olmayayım mı şu mu bu mu görümcemin kızı özelde oldu geçen sene güzel bir buruna sahip ama ben çok araştırıyorum araştırırken tesadüf bu adama denk geldim hem devlette hem cillop gibi burun yapıyor inst vahap temiz yazın görürsünüz çokta beğendim ben böyle kaydırak burun istiyorum yani evet bunun burnu estetik desinler istiyorum öyle doğal olsun bilmem ne olsun gibi düşüncem yok yapay olsun birşey olmaz paramız vardı yaptık oldu deriz 😂😂😂
Defnegzm defnevedoruk ben olmadım öyle bir düşüncemde yok ancak annem kaynım arkadaş akraba çevremde çok olan oldu hepsinşn de burnu zamanla düştü ikinci ameliyatı oldular herkes öyle mi bilmiyorum tabi estetik görüntü güzel ancak süreç zor
ArvenMom defnevedoruk yurt dışı 3k$ dediler ama türkiye de eşimin çevresi tanıdık doktor full indirimli oluyorum yarı fiyatına gibi
yagmurkokusu_ defnevedoruk fiyat olarak bilmiyorum sgk ne çıkaracak gidince görüşeceğim doktor ama artık olacağıma kesin kararlı ve eminim hocanın yaptığı burunlar beni cezbetti biraz daha uzatırsam bu doktor özle muayene açar yani Ankara’da çok tutulan bir doktor ama çok kalabalık geçen sene temmuz hastaları bekliyormuş ama ben durumumu anlattım 16 sında randevu aldım. Belki ön saflara alır gibi.
sonnenchein defnevedoruk küçük bebeği olan birine önermem uzun bi süre burnuna dikkat etmesi gerekiyor çünkü olan kişinin ve küçük çocukla bu durum zorlayıcı olur. Ameliyat sonrası iyileşme, ilk süreçleri vs geçtim zaten onlarda zorlar
yagmurkokusu_ defnevedoruk aynen hatta özelde bir doktorla görüşmeye gittim aynı bu dediğimi söyledim diyor en sevdiğim hasta konuşması dedim hocam 40 bine 50 bine burun yaptıracağım birde doğal olsun isticem doğal olsaydı kendi burnumu kullanırdım niye yaptırıyorum o zaman dedim hoca gülme krizinde beni dört gözle bekliyor ama gitmedim birde bu görümcemin kızı olmuştu diğer görümcemin oğlu da bunda oldu. Artık tanıyor bizi 😂😂😂