crybaby
9 kullanıyorum 45 mm çok memnunum.
Şu an 10 serisi çıktı arada çok fiyat farkı yoksa en son çıkan en iyidir modundayım ☺️
Kullanımı çok rahat , birisi aradığında ya da mesaj geldiğinde telefona koşma derdi yok. Dışarıdayken çantada telefon arama derdi yok.
Konuşma özelliği çok güzel.
Mesaj da güzel sesli mesaj yazabiliyorsunuz o da kullanımı kolay oluyor.
Ekg var.
Benim nabzım çok yükselir onun kontrolünü sağlıyorum.
Düşünce acil kişilere eklediğiniz kişileri arayabiliyor cihaz.
Bir de kadran da önemli. İstediğiniz kadranı kendinize göre ayarlayabilirsiniz.
Benim kadranım da ihtiyaç duyduğum her şey var.
Nabız göstergesi
Antrenman
Günlük hareket , egzersiz , adım gösteren fitness
Eşimin fotoğrafı, tıklayınca direk onu arıyor
Hava durumu
Takvim
Kronometre
Bunu kendime göre ayarladım istediğim her şey bir ekranda ☺️