tgbyzcfth geçmiş olsun bizimde en fazla 200 civarı çıktı son olarak , arada 90 civarına indiğide olmuştu ama genel olarak iyi patalojik bir şey yok hastalık düşünülmüyor . Hatta son güvenerek görüştüğüm başka bir dr şey dedi bu tip yükseklikler çok fazla ama tesadüfen fark ediliyor işte sarılık dolaylı kan verilirse gibi çoğunlukla sıkıntısız 9 ay civarı düzelir dedi (ama mesela geçmemiş bir sarılık , dönemsel göz aklarında sarılık gibi durumlar hariç ) artık ara verdik bizde hatta bu yüzden sünnet olmadı ama 9. Ay 12. Ay baktıracağız duruma göre inşallah düzelmiş olur