Arkadaşlar abimin eşi üç gün önce test yaptı iki çizgi çıktı bunun üzerine sağlık ocağına tahlile gitti beta hcg 164 Çıktı bugün tekrar gitti üç gün geçti aradan 178 Çıktı doktor cuma günü tekrar bakacağız pek yükselmemiş sağlıklı bir hamilelik değil gibi görünüyor dış gebelik de olabilir demiş sizce bunun yükselme ihtimali yok mu ya da gerçekten dış gebelik falan mıdır