210624 Dogum yapalı 3 ay 11 gün oldu bugün dün az birsey kan geldi regl oldum zannettim ve bir daha kan gelmedi neden böyle oldu bilen var mı?
ikitosbikannesiiii 210624 içinde kirli kan kaldıysa onu atmışsınızdir bende de olmuştu normal doğum 40 gün kanama ardından 15 gün ara tekrar kanama 10 gün sürdü sonra tekrar 15 gün ara bu sefer regl olmuştum
210624 Regl olucak mışım gibi bacaklarım ağrıyor kaç günden beri , sırtım ağrıyor ama olmuyorum, dünkü az bi kandan başka da kan gelmedi bilgisi olan yok mu Normal mi değil mi ?
Glcn2025 Doğumdan sonra ilk sene böyle olur endişelenme hatta emziriyorsan emzirdiğin süre boyunca düzensiz olmaya devam eder eğer emzirmiyorsan da bir kaç ay sonra düzelir normal bunlar daha rahim yumurtalıklar kendine gelemedi zamanla düzelecek
Glcn2025 210624 emzirdiğim süre benden de gelmişti bildiğim kadarıyla sorun yok gibi duruyor ama için hiç rahat etmezse bir doktorunu ara istersen