Passolig projesı suan uygun olduğu ıcın ona alındım bugün toplantı var egıtımlerde 21ınde başlanacağı soylenmıstı fakat burda okuduğum kadarıyla genelde hepsıjet hepsıbırada projelerınde yer almış çoğu ben chat bölümünü ıstıyorum dedim ama uygunluk yok ararız o halde denmıstı baya bekledim artık beklemek ıstemedıgım ıcın de geri arayıp çağrı da olabılır ıse ıhtıyacım var,beklemek ıstemıyorum dedim öyle oldu ama zor dıyolar passolig ve tek sıgortalı proje buymuş bu projede yer alanlar biraz bılgı verebılır mı ? Teşekkür ediyorum