balbadem48 ben doğduğundan itibaren beşikte salladım bana sorun çıkaran bir bebek değil uyku düzenine rutinine alıştırdın saat 8 buçuk 9 olunca akşam uyumak için ağlıyor ayakta sallanmaya veya kucakta sallanarak uyutmaya gelmiyor illa beşiği olacak. Beşiğinde sallanarak uyuyor, onu da bıraktırmayı düşünüyorum yavaştan, kendi kendine uyumayı alıştıracağım.