Hanımlar merhaba bi süredir kullandığım ve çok memnun kaldığım gitmeyen doğum kilomun bile kalıcı olarak gittiği ve hâlâ kullandığım bi üründen bahsetmek isterim tamamen bitkisel bakanlık onaylı emziren annelerinde kullanabileceği ayrıca süt arttırma da gözle görülür faydası olan bir ürün ben çok memnunum etrafımdaki herkese tavsiye ettiğim diyet yapmadan kan şekeriniz düşmeden kilo vermek çok kolay çok çabuk kilo alıp verebilen bir insanım fakat doğumdan sonra ne yaptıysam istediğim sonucu hiç bir diyet listesinde alamadım çok kısa sürede 91.7 kg’den şuan 82 kg düştüm hemde hiç zorlanmadan ürünleri sabah ve akşam olarak günde iki sefer içtim aç karna yemeklerden 1 saat önce içiliyor bol bol su içimi sağlayıp ter ve idrar yoluyla yağ atımı gerçekleşiyor ürünü kullanmak yada bilgi almak isteyen olursa aşağıya yorum yazarsanız sevinirim :)