Meraba anneler benim ikizlerim var 37+4de dogdular şuan 1 ay 10 gunlukler kizimin gazi cok var doktor bio gaia verdi damla ama bi ise yaramadi Aktardan gidip rezene tohumu ve kimyon tohumu aldim bir su bardagi suya 2 çay kasigi rezene tohumu 1 çay kasigi kimyon tohumu koyup 5 dk demleniyor ve iciyoruz benim bebegime çok iyi geldi insallah sizde fayda gorursunuz