Bulut_8 9:30da uyuyo akşam saat başı mızıklıyo gerı uyuyo gece 2de bı uyanıyo 5e kadar uyumuyo arkadaşlar nabcam neden böyle ölcem uykusuzluktan artık
kkaleyna Bulut_8 benimde bu dediğiniz gibi 4. Ay itibariyle başladı atak dönemi dedim geçicek dedim ama meğerse dişmiş. 6. Ayda ilk dişini çıkardı sonra kendiliğinden uykusu düzene girdi
haticemommm Bulut_8 7 ay 20 gunlun benim de aynı bi cozum bulamadjm surekli uyanma bazen 1 saat bazen yarim saat gecelerimi hic hatirlamiyorum nasil cozum bulacagiz buna bilmiyorjm
bitboylum O dönemlerde ben de öyleydim canım gece beslenmesini ağır ağır kestim hala ağlıyor ama bazı geceler sabaha kadar mışıl mışıl uyuyor