Kızlar 15 aylık oğlum var doğduğu ilk gün kanında enfeksiyon olduğu için antibiyotik aldı damardan 7 gün küvezde kaldı. O zamandan bu zamana 2 ayda bir yada her ay kulak enfeksiyonu bademcik enfeksiyonu idrar yolu enfeksiyonu falan hep tekrarlıyo ve biz 2 ayda bir antibiyotik kullanıyoruz. Bağışıklığı çok zayıf hemen hastalanıyor. Bağışıklığını nasıl güçlendirebilirim bunu neyle destekleyebilirim?