nurozkann gencmom_ 10/6 falan oluyor dünde 8/6 ya düşmüştü hatta f Dünden beri efam ediyorum şimdi tekrar ölçüm 11/6 olmuş
gencmom_ nurozkann oynak tansiyon Ama çok düşük değil eğer ağır etki ediyorsa Gidin benim mesela normal tansiyonum 12/5 Di Geçen 9/5 olmuş büyük düşük diyip serum taktılar