akdjdowlkk GunizUck07 pamugu ılık yakmicak sekilde caya batir hafif sık fazla sulanmasin gozunun ustunr birak osekilde temizle 2 gunde gecer ben ole yaptim 2 3 defa yap gunde hemn etki eder
tugces09 GunizUck07 yenidoğan hemşiresi akrabam kaynamış soğumuş ılık suyla silmemi söyledi ben gazlı bezle sildim birde göz pinarina serçe parmaginizla hafif masaj yapabilirsiniz youtubeda var başka bişeye gerek yok geçiyor kendisi zamanla
parlaaaa GunizUck07 eğer tek gözündeyse muhtemelen gözyaşı tıkanıklığı serum fizyolojik su ile gazlı steril bez ile silebilirsin benimki tek gözdü 3 günde geçti biraz da silerken masaj yaptım göz pınarına 2 gözde varsa eğer doktora gitmeni tavsiye ederim
ctml1901 Kaynamış soğumuş çayı gözüne sürdüm ve anne sütüyle sildim durdum ama bizim fayda etmedi doktorumuz damla yazmıştı iki uç sefer kullandım geçti bizim de yeni doğduğunda enfeksiyon kapmış