Bebek görmeye gelen kişi anneye yük olmamak adına kendisi birşey hazırlar yanında götürür bence. Şahsen ben öle yaptım. Bebek gormeye giderken bir kaç çesit yapıp göturdum. Anne hem bebekle uğraşıp hemde biz hazırlıkmı yapsın. Fazla fazla götürdüm ki başkaları gelirse onlarda ikramlık olması için. En makbul geçen bence budur