19 ay emzirdim bıraktırmasam daha da emerdi ama hem uyku probleminden hem ısırma acısından dayanamayıp onun için de iyi olacak düşüncesiyle bıraktırdım iyi ki de öyle yapmışım o kadar fark ediyor ki yemesinden uykuya geçişine kadar sabaha kadar 10 dakikada bir ağlayarak uyanan bebişim maksimum 2 kez uyanıyor biz bıraktığımızdan beri birlikte uzanıp sarılarak uyuyoruz öncesinde meme+ayakta sallamayla uyuyordu